Beta Planlarımız
5 posters
1 sayfadaki 1 sayfası
Beta Planlarımız
Efenim, Yuri'yle Beta'da olacaklar hakkında fikir yürütüyoruz, farkettik ki şu anki sistemimizde çok eksikler ve boşluklar var. Bunların çoğunu, mümkünse hepsini kapatmak için çalışmaya başladık. Gelecek olan sistemleri kısaca üstünden anlatayım:
İhtiyaç Sistemi
•Şimdiye kadar kendinizin ve (varsa)tayfanızın yemek, ilaç, bakım gibi ihtiyaçları beleşe geliyordu. Bunun mantıksız olduğu kanısına vardık ve bu sistemi oluşturduk.
•Şimdi yemek için normal bir kişi haftalık 10.000 ß'lik bir fiyat düşünüyoruz. Eğer normalden fazla yemek yiyorsa daha fazla tutacak bu fiyat. Eğer aşçıysanız veya tayfanızda aşçı varsa bu fiya yarıya iniyor ham olarak alıp pişirdiğiniz için. Bir aşçı kiti ve haftalık erzak yeterli olur yani pişirmek için, aşçınız yoksa kite gerek yok.
•İlaç ve yaralanma için de aşağı yukarı aynı. Doktor yoksa hastane bedeli daha belirlemediğimiz bir miktar para ödeyeceksiniz, doktorunuz varsa bir doktor kiti yeterli olacak.
•Geminiz arızalandıysa veya hasar aldıysa en yakın tersaneye gidip geminizi onarmanız gerekiyor. Haif hasar 5.000, Orta hasar 10.000 ağır hasar 15.000 gibi fiyat düşünüyorum. Marangozunuz varsa marangoz kiti yeterlidir.
•Giyinmeniz gerekiyor, örneğin soğuksa hava sıkı giyinmeli, hava çok sıcaksa ince giyinmelisiniz. Terziniz varsa kumaş alıp diktiriyor, eğer yoksa hazır giysi alıyorsunuz. Ve giyindiğinizi RP'NİZDE BELİRMENİZ gerekli. Eğer belirmezseniz giyinmemişsiniz sayıyoruz.
•Artık bir yerde barınmak zorundasınız, burası küçük bir sandal ya da lüks bir gemi, veya bir ev ya da villa olabilir. Ücretleri de değişecek tabi.
Meslek Sistemi
•Artık meslekler olacak ve her meslek bir ürün üretecek. Hepsinin ürettiklerini anlarsınız zaten, Aşçı yemek, Terzi giysi üretecek gibi. Şu şekilde meslekler:
•aşçı
•demirci
•gemi marangozu
•doktor
•kimyager
•haritacı
•terzi
•balıkçı
•çiftçi
•müzisyen
•gezgin
•tüccar
•makinist
•mucit
Kral Sistemi
•Artık her denizin bir kralı olacak. Bu krallara her korsan Kral'ın belirlediği miktarda vergi ödeyecek. Eğer bir korsan vergisini ödemezse Kral başka bir kişiyi, örneğin bir ödül avcısını vergisini ödemeyen korsanı öldürmesi için yollayabilir.
•Bu krallar belli zamanlarda (rp-out haftada bir) toplanıp neler yapacaklarını vs. tartışacaklar.
-Sistemler bu kadar, şimdi yenilik benzeri şeylere geçeyim.
Taraf Yeniliği ve Irklar
•Birkaç yeni taraf geliyor Korsan, Denizci ve Ödül Avcısı dışında. Kısaca şöyle yazayım bunları:
•Devrimci: Dragon'un yanında yer alan kişiler.
•Sivil: Herhangi bir yerleşim yerinde yaşayan kişiler, bu kişiler herhangi bir yönetimde söz sahibi olabilir veya bir kral olabilir.
•Taraflara bu kadar ekleniyor ama, tamamen yeni bir olay olan IRK Sistemi geliyor foruma.
•Şu anda tüm karakterler insan. Fakat beta'da birsürü ırk olacak.
•İnsan: Açıklamama gerek yok sanırım
•Balıkadam: Dünyanın her tarafında olabilen insanlardan 10 kat güçlü oldukları söylenen yaratıklar.
•Denizkızı/Oğlanı: Balıkadamlar gibi ama sadece Balıkadam Adası'nda ve çevresinde rastlanılabilen yaratıklar.
•Devler: İnsanlarda kat kat büyük ve güçlü, dayanıklı olan ama hız ve zekadan kaybeden ırk.
•Gökyüzü Adası İnsanları: Sırtlarında küçük kanatçıklar olan ve yüzeyden 10.000 metre yukarıda yaşayan ırk.
•Cyborg: Yarı insan yar robot, Franky gibi.
•Okama: İvankov sayesinde cinsiyetini değiştiren veya öyle davranan kişiler.
•Cüceler: Güç ve dayanıklılık bakımından zayıf fakat zeka ve hız bakımından güçlü ırk.
•Uzunkollular: Kollarında normalden uzak şekilde çift eklem bulunan ırk.
•Uzunbacaklılar: Bacakları normalden çok uzun olan insanlar.
Haki
•Busoushoku, Kenbunshoku ve Haoushoku olmak üzere üç tür. Bunların ne şartlarda alınabileceğini vb. daha belirleyemedik fakat betada olacak Haki kesinlikle.
-Şimdilik aklıma gelenler bunlar, tabi birsürü formu falan yenileyeceğiz. Bunlar gibi, aklınıza yeni bir SİSTEM geliyorsa bu konu altına yazabilirsiniz.
Yuri unuttuğum varsa yazıver
İhtiyaç Sistemi
•Şimdiye kadar kendinizin ve (varsa)tayfanızın yemek, ilaç, bakım gibi ihtiyaçları beleşe geliyordu. Bunun mantıksız olduğu kanısına vardık ve bu sistemi oluşturduk.
•Şimdi yemek için normal bir kişi haftalık 10.000 ß'lik bir fiyat düşünüyoruz. Eğer normalden fazla yemek yiyorsa daha fazla tutacak bu fiyat. Eğer aşçıysanız veya tayfanızda aşçı varsa bu fiya yarıya iniyor ham olarak alıp pişirdiğiniz için. Bir aşçı kiti ve haftalık erzak yeterli olur yani pişirmek için, aşçınız yoksa kite gerek yok.
•İlaç ve yaralanma için de aşağı yukarı aynı. Doktor yoksa hastane bedeli daha belirlemediğimiz bir miktar para ödeyeceksiniz, doktorunuz varsa bir doktor kiti yeterli olacak.
•Geminiz arızalandıysa veya hasar aldıysa en yakın tersaneye gidip geminizi onarmanız gerekiyor. Haif hasar 5.000, Orta hasar 10.000 ağır hasar 15.000 gibi fiyat düşünüyorum. Marangozunuz varsa marangoz kiti yeterlidir.
•Giyinmeniz gerekiyor, örneğin soğuksa hava sıkı giyinmeli, hava çok sıcaksa ince giyinmelisiniz. Terziniz varsa kumaş alıp diktiriyor, eğer yoksa hazır giysi alıyorsunuz. Ve giyindiğinizi RP'NİZDE BELİRMENİZ gerekli. Eğer belirmezseniz giyinmemişsiniz sayıyoruz.
•Artık bir yerde barınmak zorundasınız, burası küçük bir sandal ya da lüks bir gemi, veya bir ev ya da villa olabilir. Ücretleri de değişecek tabi.
Meslek Sistemi
•Artık meslekler olacak ve her meslek bir ürün üretecek. Hepsinin ürettiklerini anlarsınız zaten, Aşçı yemek, Terzi giysi üretecek gibi. Şu şekilde meslekler:
•aşçı
•demirci
•gemi marangozu
•doktor
•kimyager
•haritacı
•terzi
•balıkçı
•çiftçi
•müzisyen
•gezgin
•tüccar
•makinist
•mucit
Kral Sistemi
•Artık her denizin bir kralı olacak. Bu krallara her korsan Kral'ın belirlediği miktarda vergi ödeyecek. Eğer bir korsan vergisini ödemezse Kral başka bir kişiyi, örneğin bir ödül avcısını vergisini ödemeyen korsanı öldürmesi için yollayabilir.
•Bu krallar belli zamanlarda (rp-out haftada bir) toplanıp neler yapacaklarını vs. tartışacaklar.
-Sistemler bu kadar, şimdi yenilik benzeri şeylere geçeyim.
Taraf Yeniliği ve Irklar
•Birkaç yeni taraf geliyor Korsan, Denizci ve Ödül Avcısı dışında. Kısaca şöyle yazayım bunları:
•Devrimci: Dragon'un yanında yer alan kişiler.
•Sivil: Herhangi bir yerleşim yerinde yaşayan kişiler, bu kişiler herhangi bir yönetimde söz sahibi olabilir veya bir kral olabilir.
•Taraflara bu kadar ekleniyor ama, tamamen yeni bir olay olan IRK Sistemi geliyor foruma.
•Şu anda tüm karakterler insan. Fakat beta'da birsürü ırk olacak.
•İnsan: Açıklamama gerek yok sanırım
•Balıkadam: Dünyanın her tarafında olabilen insanlardan 10 kat güçlü oldukları söylenen yaratıklar.
•Denizkızı/Oğlanı: Balıkadamlar gibi ama sadece Balıkadam Adası'nda ve çevresinde rastlanılabilen yaratıklar.
•Devler: İnsanlarda kat kat büyük ve güçlü, dayanıklı olan ama hız ve zekadan kaybeden ırk.
•Gökyüzü Adası İnsanları: Sırtlarında küçük kanatçıklar olan ve yüzeyden 10.000 metre yukarıda yaşayan ırk.
•Cyborg: Yarı insan yar robot, Franky gibi.
•Okama: İvankov sayesinde cinsiyetini değiştiren veya öyle davranan kişiler.
•Cüceler: Güç ve dayanıklılık bakımından zayıf fakat zeka ve hız bakımından güçlü ırk.
•Uzunkollular: Kollarında normalden uzak şekilde çift eklem bulunan ırk.
•Uzunbacaklılar: Bacakları normalden çok uzun olan insanlar.
Haki
•Busoushoku, Kenbunshoku ve Haoushoku olmak üzere üç tür. Bunların ne şartlarda alınabileceğini vb. daha belirleyemedik fakat betada olacak Haki kesinlikle.
-Şimdilik aklıma gelenler bunlar, tabi birsürü formu falan yenileyeceğiz. Bunlar gibi, aklınıza yeni bir SİSTEM geliyorsa bu konu altına yazabilirsiniz.
Yuri unuttuğum varsa yazıver
Geri: Beta Planlarımız
Sağlık Sistemi
Betada her karakter hastalanabilir durumda olacaklar. Giyindiğiniz kıyafeti veya yatıp kalktığınız yeri belitrmeniz, sağlık sistemi dolayısıyla önem kazanacak.
Temel olarak 3 çeşit hastalık var;
•Yüzeysel Yaralanmalar/Hafif Hastalıklar,
•Derin Yaralanmalar/Şiddetli Hastalıklar,
•Kırık-çıkık Yaraları/Felç edici Hastalıklar.
Ayrı olarak zehirlenmeler de eklenecek ancak henüz üstüne bir sistem kurmuş değiliz.
-Karakterler nasıl hastalanacaklar?
•Soğuk algınlığıyla (Giyinme kuşanmanın, dolayısıyla terzinin etkinliğini arttıracak.)
•Bozuk-yetersiz yemeklerle (Çiftçinin ve balıkçının, dolayısıyla aşçının etkinliğini arttıracak.)
•Yapılan dövüşlerle, Aldığınız bir darbeden sonra, doktor (Rp görevlisi) size çürük raporu verebilir, kırık çıkık belirtebilir.
•Kimyasallarla, kimyagerler için geçerli olacak tabiki.
•Ruhsal hastalıklar, aşırı yoğunluk-stres-tek düzelik sonrasında çıkacaklar. (Müzisyenin etkinliğini arttıracak, dolayısıyla müzik aletini yapacak mucitin etkinliğini arttıracak.)
Hastalıkların geçme süreleri, doktorunuzun kalitesine göre değişecek. Doktorunuzun, mesleki stadı ne kadar fazlaysa, o kadar kısa sürede iyileşeceksiniz. Ha ille kendi doktorunuza mı gideceksiniz? Hayır, eğer yakın çevrenizde sizi daha hızlı iyileştirebileceğini düşündüğünüz biri varsa, bir miktar para ödeyerek veya npc değilse anlaşma yaparak tedavi olabilirsiniz.
***
Realite Sistemi
•Realite sistemine göre, hiçbir şekilde hiçbir konuda bir zorunluluğunuz olmayacak. Yani atıyorum, ben erzak ihtiyacımı karşılamak için tayfamda çiftçi veya balıkçı olmadığı için bir başka oyuncuya istekte bulunuyorum. Oyuncu, 10 000 Belly karşılığında kabul ediyor isteğimi, erzağımı yolluyor bana.
Ben erzağı aldıktan sonra 10 000 Belly'yi ödememe hakkına sahibim. Vicdanıma kalmış birşey yani. Tek zararı, ödeme yapmadığım zaman karşımdaki kişiyle ilişkim bozulacak, düşman durumuna geleceğim.
Diyelim ki ödeme yapmaya karar verdim. E ben East Blue'nun bir köşesindeyim adam diğer köşesinde. Yanına gidip de ödemek istesem günlerimi alacak. Dolayısıyla bir tüccara emanet edeceğim. (Tüccarların etkinliği artacak). Tüccar parayı aldı, benim erzağı satın aldığım kişiye parayı götürmesi gerekiyor ancak isterse parayı alıp kayıplara karışabilir.
Reality sistemi de genel olarak bu şekilde.
Betada her karakter hastalanabilir durumda olacaklar. Giyindiğiniz kıyafeti veya yatıp kalktığınız yeri belitrmeniz, sağlık sistemi dolayısıyla önem kazanacak.
Temel olarak 3 çeşit hastalık var;
•Yüzeysel Yaralanmalar/Hafif Hastalıklar,
•Derin Yaralanmalar/Şiddetli Hastalıklar,
•Kırık-çıkık Yaraları/Felç edici Hastalıklar.
Ayrı olarak zehirlenmeler de eklenecek ancak henüz üstüne bir sistem kurmuş değiliz.
-Karakterler nasıl hastalanacaklar?
•Soğuk algınlığıyla (Giyinme kuşanmanın, dolayısıyla terzinin etkinliğini arttıracak.)
•Bozuk-yetersiz yemeklerle (Çiftçinin ve balıkçının, dolayısıyla aşçının etkinliğini arttıracak.)
•Yapılan dövüşlerle, Aldığınız bir darbeden sonra, doktor (Rp görevlisi) size çürük raporu verebilir, kırık çıkık belirtebilir.
•Kimyasallarla, kimyagerler için geçerli olacak tabiki.
•Ruhsal hastalıklar, aşırı yoğunluk-stres-tek düzelik sonrasında çıkacaklar. (Müzisyenin etkinliğini arttıracak, dolayısıyla müzik aletini yapacak mucitin etkinliğini arttıracak.)
Hastalıkların geçme süreleri, doktorunuzun kalitesine göre değişecek. Doktorunuzun, mesleki stadı ne kadar fazlaysa, o kadar kısa sürede iyileşeceksiniz. Ha ille kendi doktorunuza mı gideceksiniz? Hayır, eğer yakın çevrenizde sizi daha hızlı iyileştirebileceğini düşündüğünüz biri varsa, bir miktar para ödeyerek veya npc değilse anlaşma yaparak tedavi olabilirsiniz.
***
Realite Sistemi
•Realite sistemine göre, hiçbir şekilde hiçbir konuda bir zorunluluğunuz olmayacak. Yani atıyorum, ben erzak ihtiyacımı karşılamak için tayfamda çiftçi veya balıkçı olmadığı için bir başka oyuncuya istekte bulunuyorum. Oyuncu, 10 000 Belly karşılığında kabul ediyor isteğimi, erzağımı yolluyor bana.
Ben erzağı aldıktan sonra 10 000 Belly'yi ödememe hakkına sahibim. Vicdanıma kalmış birşey yani. Tek zararı, ödeme yapmadığım zaman karşımdaki kişiyle ilişkim bozulacak, düşman durumuna geleceğim.
Diyelim ki ödeme yapmaya karar verdim. E ben East Blue'nun bir köşesindeyim adam diğer köşesinde. Yanına gidip de ödemek istesem günlerimi alacak. Dolayısıyla bir tüccara emanet edeceğim. (Tüccarların etkinliği artacak). Tüccar parayı aldı, benim erzağı satın aldığım kişiye parayı götürmesi gerekiyor ancak isterse parayı alıp kayıplara karışabilir.
Reality sistemi de genel olarak bu şekilde.
Yuri Aksamov- Korsan&Grafiker
- Mesaj Sayısı : 106
Kayıt tarihi : 02/10/13
Yaş : 39
Nerden : North Blue
Geri: Beta Planlarımız
Bence karakter seviyesi olsun ve haki Shabondy adasına gelince alınsın . Mesela 50 level bir denizci Shabondy adasına gelince atıyorum 5000 kelimelik bir rp yazınca Kenbunshoku Haki'yi alsın .Seviye olmadanda olabilir. Ranklarda birini belirlersiniz (Mesela B rank ) gelince rp yazıp alırız . Haoushoku Haki çok güçlü olduğu için yarışma vb. ile kazanılabilir .
Birde Beta'da 6 still öğrenirsek süper olur
Birde Beta'da 6 still öğrenirsek süper olur
Serininjaa- Tarafsız
- Mesaj Sayısı : 180
Kayıt tarihi : 16/10/13
Geri: Beta Planlarımız
Hocam haki dedikte sanırsın rayleighten eğitim alıyoruz. Bu kadar zor olmamalı haki ama her zaman da çalışmamalı. Atıyorum Enel gibi geleceği görmek kadar değilde mesela toz kaçtığında yani önünüzü görmüyorken uçurumdan düşmenizi engelleyecek bir vizyon vs. gibi olabilir başlarda.
Kurosazaki Meriutsu- Tarafsız
- Mesaj Sayısı : 126
Kayıt tarihi : 11/10/13
Nerden : New World
Geri: Beta Planlarımız
Başta haki olmamalı bence. Dört denizlerden birinde haki kullanılması çok mantıksız bir şey bence.
Emma O. Connor- Tarafsız
- Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 11/10/13
1 sayfadaki 1 sayfası
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Cuma Mart 14, 2014 2:11 pm tarafından Furydama
» 10.000'den Geriye
Salı Şub. 11, 2014 11:09 am tarafından Furydama
» Ibuki Makao
Cuma Şub. 07, 2014 3:20 am tarafından Ibuki Makao
» Üsttekine bir karakter ismi ver
Salı Ocak 28, 2014 7:20 am tarafından Serininjaa
» Okita Houtarou
Paz Ocak 26, 2014 6:07 pm tarafından Houtarou
» Doğaçlama Kurgu Oyunu
C.tesi Ocak 25, 2014 7:08 am tarafından Serininjaa
» League of Legends
Cuma Ocak 24, 2014 11:22 pm tarafından Kurosazaki Meriutsu
» [Yarışma] Rank Çalışmaları
Perş. Ocak 23, 2014 5:01 am tarafından Harakagi Hitsu
» Şşşt, Yakışıklı "Harakagi Hitsu"
Ptsi Ocak 20, 2014 8:09 am tarafından Harakagi Hitsu